Rekordokat hozott A Dal

Több csúcsot is megdöntött idén a közmédia Eurovíziós dalválasztó show-ja, melyet Csemer Boglárka Boggie Wars For Nothing című művével nyert meg.

A közmédia internetes portfolióját januárban 1,2 millió egyedi látogató kereste fel, amire legutóbb tavaly júliusban, a labdarúgó világbajnokság idején volt példa. Emellett a napi átlagos látogatottsága is jelentősen megnövekedett az MTVA site-jainak, köszönhetően A Dal 2015-öt meghatározó New Média jelenlétének, valamint a Híradó.hu erősödésének.

A Medián Webaudit adatai alapján 2015 első hónapjában 1 millió 200 ezren keresték fel az MTVA weboldalait, ez 18 százalékkal jobb az előző havi adatnál. Ezen belül a Híradó.hu 828 ezer egyedi felhasználót ért el, ami 14 százalékkal magasabb érték a decemberi látogatószámnál. A Dal 2015 oldala 133 ezer látogatót regisztrált.

A napi átlagos látogatószám január hónapban 150 ezer volt, ami 25 százalékkal jobb a 2014-es esztendő utolsó havi adatánál. 2015 februárjában pedig újabb 12 százalékot javítva, már átlagosan 168 ezren keresték fel egy-egy napon a közmédia internetes portfolióját.

A 2015-ös Eurovíziós dalválasztó sorozatot hat szombat estén keresztül sugározta élőben az M1 és a Duna World. A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a két csatornán párhuzamosan jelentkező műsorba adásonként átlagosan több mint 1,8 millióan néztek bele hosszabb rövidebb időre, a hat adás átlagos nézettsége pedig a két csatornán együtt 745 ezer fő volt (M1: 633 ezer fő, Duna World: 112 ezer fő). A Dal 2015-ös szériájának legnézettebb adása az első elődöntő volt, összesen 849 ezer fővel, míg a döntő a második lett 772 ezer fős átlagnézettséggel.

A műsor-sorozat átlagos közönségaránya a teljes népesség körében 17,1% volt (M1: 14,5%, Duna World: 2,6%), de a 18-49 évesek körében is 11,3%-ot ért el.

A Dal 2015 adásai a saját idősávjuk legnézettebb programjai voltak: a hatból 5 alkalommal a legmagasabb közönségarányt érték el, a második középdöntő pedig holtversenyben végzett az RTL Klub vele szemben sugárzott műsoraival.

A vetélkedősorozat hat élő adásának valamelyikébe a két csatornán összesen 4 millió 220 ezren néztek bele, ami a teljes népesség 46,8 százaléka.

Forrás: Nielsen Közönségmérés
Megjegyzés: A műsor adatait minden esetben az M1 és a Duna World összevont értékei alapján közöljük, mivel a két csatorna párhuzamosan sugározta a programot.

 

Tovább a Dal hivatalos honlapjára >>>

Array
(
    [replacement] => 
		
		

    [shortcode] => 
		
		

    [title] => A Dal döntő
    [image] => //cdn.cms.mtv.hu/wp-content/uploads/sites/4/2015/03/2015_02_28_A_Dal_Donto_Boggie-8-1024x682.jpg
    [alignment] => aligncenter
)

Videó ajánló

Olvasson tovább